מכירה וילה, Sousse, Susa, טוניסיה, Sahloul

מכירה - Cod. 30529

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 500 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: Normal

וילה מזווגת (גן על ארבעה צלעות), עם שתי דירות נפרדות (אשר יכולה להיות מחוברת במידת צורך באמצעות מדרגות): 1) קרקע 210m2 של גן עם מטבח, סלון, פינת אוכל, חדר אמבטיה ושני חדרי שינה ובכך חנית q מקום. 2) מעל קומת הקרקע (עשויים עצמאי) יש בית בסגנון אמריקאי: קומת קרקע וקומה 1 (230 m2 בכל קומה), עם בקומת הקרקע; מטבח (7m50 כדי 3m80), חדר אוכל (עם דלת לתקשורת ישירה עם חלון דלת המטבח המשקיף מוקף במרפסת דשא), בסלון הגדול (4m x 11m), בטרקלין (ליד המדרגות רצפה), קטנה אמבטיה צמודה למטבח, קצת mouna והקומה הראשונה; 4 חדרי שינה מרווחים מאוד כולל יחידת הורים (כולל החדר המרכזי של 5m50 4M, נספח "המשרד" וחדר אמבטיה גדול (שבו אתה יכול לראות תצלום) (NB: בכל חדר יש חדר אמבטיה משלו אמבטיה) ומוסך עד 4 מכוניות ...
PS: הגן להראות פורסם התמונה השטוחה (מטבחו, טרקלין וחדר אוכל שאתה יכול להבחין, כמו בקומת הקרקע תהיה פנויה) ובית בסגנון האמריקאי מעל (הסלון הגדול, טרקלין קטן, להציג מראה את המדרגות לשירותים הקטנים והדלת אל המטבח, האמבטיה של סוויטת ההורים) ... אם אתה רוצה לראות תמונות נוספות אנא צור איתי קשר ולתת לי כתובת הדוא"ל שבה אני אתה שולח יותר תמונות.
מאוד חדש הווילה ממוקמת sahloul בדיוק yakhting rempoint
וילה בסגנון אמריקאי מכיל סלון גדול וחדר אכילה ומטבח גדול ו -2 מרפסות האמבטיה בקומת הקרקע בב"ש ומכיל 3 חדרי שינה לישון כל אחד עם מרפסת פרטית חבילה גדולה וחדר אמבטיה בקומה הראשונה וחדר בחדר למעלה.
ומוסך ו -2 כניסות שער.
וילה זו תכשיטים חדשים במיקום טוב בשכונת שיק ושקטה ..
שטח קרקע 400 אזור למ"ר מכוסה 230 מטר מרובע.
המחיר של וילה זו הוא דינר 960,000 ..

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB