מכירה ארבעה חדרי שינה, Port El kantaoui, Sousse, טוניסיה, Tantana Sousse 4022

מכירה - Cod. 26399

  • טיפולוגיה: ארבעה חדרי שינה
  • אזור: 400 m²
  • חדרים: 9
  • רצפה: 280

מאפיינים אלה צומצמו מGBP 580,000 ליש"ט לGBP 450,000 למכירה מהירה. התכונות כוללות 200m2 יוקרה רכוש פנטהאוז על חוף הים בקומה 3 ועוד 4 מרפסות יפות עם נוף לים מלא. יש גם דירת 80m2 אחד חדר שינה סמוכה הכלולה בתוספת מרפסת ומרפסת עם נוף לים. יש גם מרפסת גג מול 600m2 מדהים לים.

הנכס הנו בככל הנראה את המיקום הטוב ביותר בתוניסיה ונמצא במרחק של 3 ק"מ חוף יפה מהנמל בEl Kantaoui. החוף הוא כמה קילומטרים של חוף חול רך לבן לאורך הקטע היפה ביותר של ים Meditterean. רק מהחוף הן שוניות אלמוגים המרהיבות ביותר לחקור תוך snorkling.

גרנו בבית זה נהדר בשמחה מאוד במשך שלוש שנים. השכונה היא אותנטית תוניסאית, ידידותית ומסבירים פנים. זה מאוד טרגי מה שקרה השנה, אבל העם הטוניסאי הוא חזקים וסופו של דבר הזמן לרפא את הפצעים הללו ותוניסיה תהיה ריבאונד חזקה יותר מאי פעם. ויוה תוניסיה

ישנן חנויות, מסעדות וברים במרחק הליכה ויש הרבה מה לעשות עם ספורט מים, רכיבה על אופני Quad, דיג, מצנחי רחיפה, גולף וכו 'כדי להעסיק אתכם.

הוא מזג האוויר כנראה בכל מקום הטוב ביותר בשנה שמזג אוויר הסיבוב בעולם עם שמש בכל יום של השנה. הטמפרטורות חמים יותר מאשר בפלורידה אך ללא לחות והגשם. טמפרטורות המים חמים יותר ממפרץ מקסיקו ואת כל זה הוא רק 2 שעות מלונדון גטוויק, 3 שעות מדבלין ו 3 שעות מדובאי.

ישנם שלושה שדות תעופה בינלאומיות, 1.5 תוניס קרתגו שעות, Enfidha ומונאסטיר 30 שתי דקות מהנכס.

הנכס מוצע עם האופציה של מרוהט עם ריהוט העידו בעבודת יד לאורך כל דרך. יש גם possability רכישת ג'טה פולקסווגן (2009). ישנם שני מקומות חנייה שמגיעים עם השקעה זו.

מאפיינים אלה מציעים השקעת מחיר קיצוץ שצריכה להציע החזר משמעותי על השקעה מעל לטווח קצר relativily. צפוי כי יהיו חיפושי נפט וגז משמעותיים מול חופי סוס ונכס זה יהיה אידיאלי עבור השכרת מבצעת או השכרת החג.

זוהי הזדמנות של פעם בחיים לבעלים 2 פנטהאוזים מפוארים על חוף הים כגון, אנחנו עוזבים באי-רצון לחיות באוסטרליה עם הבן שלנו שמתחיל משפחה ורוצה סבא וסבתא מעורב. אנו שמחים להיפגש עם רוכשים פוטנציאליים באתר לצפיות. אנחנו מדברים אנגלית, אבל אנחנו יכולים לארגן למתרגמים לצרפתית, גרמנית או Aribic אם נדרשו. בון סיכוי

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB